اجرای 110 هزار تن آسفالت گرم در محورهای شریانی خراسان رضوی

اجرای 110 هزار تن آسفالت گرم در محورهای شریانی خراسان رضوی

در سه ماه نخست امسال؛

اجرای 110 هزار تن آسفالت گرم در محورهای شریانی خراسان رضوی

رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا پایان خردادماه بیش از 110 هزار تن آسفالت گرم در راستای اجرای طرح های راهداری و ارتقای کیفیت تردد در محورهای شریانی و اصلی استان مصرف شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، سیّد حمـیدرضا ملک جعفریان افزود: این میزان آسفالت معادل 36 کیلومتر لکه گیری و 95 کیلومتر روکش و ماسه آسفالت می باشد.

به گفته رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ارزش این مقدار اجرای آسفالت 220 میلیارد تومان هزینه در بر داشته است.

وی اظهار داشت: اجرای روکش آسفالت و لکه گیری رویه راه‌ها به ارتقای ایمنی راه‌ها، افزایش رضایت عمومی و تسهیل در تردد، کاهش مصرف سوخت و استهلاک خودروها کمک شایانی می‌ کند.

ملک جعفریان اذعان کرد: امسال برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای طرح‌های راهداری در سطح استان به ویژه در محورهای پرتردد و حادثه‌خیز صورت گرفته و امیدواریم با تأمین اعتبار و مساعدت‌های استانی و ملی، شاهد ارتقای روزافزون کیفیت راه‌ها و افزایش ایمنی تردد باشیم.

رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: این اقدام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی، در راستای تحقق شعار سال “جهش تولید با مشارکت مردم” و به منظور توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و تسهیل در جابه‌جایی کالا و مسافر در استان انجام شده است.

خراسان رضوی دارای پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، 7 هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته دارد که از نظر طول راهها در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

منبع: سازمان اداره راهداری و حمل و نقل

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *