حمل بیش از 137 هزار تن کالای اساسی به استان خراسان رضوی

حمل کالای اساسی به استان خراسان رضوی

از ابتدای امسال تاکنون؛

حمل بیش از 137 هزار تن کالای اساسی به استان خراسان رضوی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: از فروردین ماه امسال تا کنون 137 هزار و 843 تن انواع کالاهای اساسی از بنادر امام و امیرآباد به نقاط مختلف استان حمل شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی؛ رضا صـحراگرد افزود: این کالاها شامل انواع محصولات کشاورزی از قبیل برنج، جو، جو خوراکی، دانه چین، ذرت انسانی و دامی، روغن خام تصفیه نشده، روغن نباتی جامد خوراکی، روغن نباتی مایع مایع خوراکی، سویا انسانی و دامی، شکر، کنـجاله، کنسانتره، گندم انسانی و دامی، به شهرستانهای خراسان رضوی توسط ناوگان حمل کالا جابجا شده است.

وی با بیان اینکه این محصولات عمدتا از بنادر استان های خوزستان و مازندران حمل شده گفت: برای حمل این کالاها توسط 5 هزار و 882 کامیون صورت گرفته که 2 هزار و 188 سفر از مقصد بنادر استان خوزستان و 3 هزار و 694 سفر از بندر امیرآباد در استان مازندران صورت گرفته است.

به گفته این مسئول میزان تناژ حمل شده از استان خوزستان 51 هزار و 765 تن و از بندر امیر آباد به میزان 86 هزار و 78 تن بوده است.

صحراگرد اذعان کرد: این محصولات به شهرستان های مشهد، گناباد، سرخس، کلات، فریمان، مه ولات، بجستان، تربت حیدریه، قوچان، کاشمر، زبرخان، ششتمد، کوهسرخ، گلبهار، درگز، جوین، جغتای، داورزن، خوشاب، زاوه و سبزوار حمل شده است.

منبع: روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی
آدرس کوتاه شده: https://razavi.rmto.ir/s/mfajhrw
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *